2023-09-13

Előkészítő időszakra, fejlesztésre - irányok

 Méltatlanul😁 kicsi érdeklődésre tarthat számot a tegnapi bejegyzésem. Mivel azonban fontosnak tartom azt, amit azzal a ppt-vel gyakorolhatunk, most összeszedtem néhány másikat ebben a témakörben (irányok, összehasonlítás). Hátha akad olyan, amit szívesebben használtok. A képek pillanatképek a diasorból, az alattuk lévő linkre kattintva tudjátok letölteni őket.






macskás.irány A macska háttal ül!!!!








és a tegnapi, hogy ne maradjon ki a csokorból:

14 megjegyzés:

  1. Kedves Icu! Pont ma keresgéltem elsősöknek irányos feladatokat. Nem jöhetett volna jobbkor! Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Boldizsár Katalin2023. szeptember 13. 17:02

    Kedves Icu!
    Nekem nagy segítség, hogy ilyen sok különböző hangulatú feladatsort készítettél. Köszönöm! Biztos használom még jó ideig, mert több gyerekem is van, akiknek sok gyakorlás kell. Így nem lesz egyhangú és unalmas.

    VálaszTörlés
  3. Drága Icu! Nagyon köszönöm, éppen kifogytam az ilyen jellegű anyagokból, és bizony hosszú az előkészítő időszak. Nagyon hálás vagyok a fantasztikus, változatos munkáidért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés nekem, ha kapok visszajelzést, hogy használjátok, ami készült. :) Köszönöm a dicséretet.

      Törlés
  4. Mi is ezzel foglalkozunk. Köszi, hogy megkönnyíted a munkánkat.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Icu! Elsőseim vannak, többen még pityeregve jönnek reggelente az iskolába, de a munkáid segítségével minden pici arcára mosolyt tudok csalni. Nagyon szeretik a gyerekek. Hálás köszönet érte!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagy dicséret nekem, köszönöm szépen, nagyon örülök, ha használjátok a munkámat. :)

      Törlés
  6. Kedves Icu! Nagyon jó, hogy ratalaltam, folyamatos gyakorlás szükséges a kicsiknek. Ezekkel a feladatokkal nagyban segited a munkám. Köszönöm! 😍

    VálaszTörlés
  7. Köszi Icu! Nagyon köszönöm a sok munkádat, melyek elképesztően igényesek, tartalmasak és szépek!

    VálaszTörlés