2023-09-24

Melyik hangot hallod? - cukorkás




 Első osztályban soha nem tanítottam sem a régi, sem az átdolgozott apáczais könyvekből, kicsit ismeretlen nekem. Viszont most elsős az unokám, aki Az én ábécémből tanul meg olvasni 😊, így aztán mama is elővette, ha csak online is. Ehhez készült egy régi ppt-m átalakításával ez a hangfelismeréses feladatsor, ha beazonosítjuk a bal oldali hívóképeket, akkor bármely módszer mellett használható. A kezdőhangot kell "meghallani", a kép melletti gombra kattintani, és ha jó, leesik a cukorka a tálcára. 

Kedves apáczaisok, ha valamit benéztem, benézek, szóljatok! 😊

Innen tudjátok letölteni, és tudjátok, letöltve lehet igazán jól használni:

hangfelismerés

5 megjegyzés:

  1. Üdv! A 18.dia 1. képe nekem nem egyértelmű, fürdés v zuhany?
    A többi szerintem jó:-) Holnap ki is próbáljuk, köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zuhanyra, kádra gondoltam, a fürdés nem jutott eszembe. :)

      Törlés
  2. Megkérdezhetem, hogy milyen programmal van készítve a feladatsor? Nagyon tetszik 😁 köszönöm a választ

    VálaszTörlés