2023-10-12

Törd a fejed! - Halloween

 Kedves követőim, készítettem egy újabb Törd a fejed! játékot. Kicsit talán nehezebb néhány feladata, mint az eddigiek, de nem akartam unalmassá válni azoknak, akik rendszeresen használják ezeket az anyagokat. Néhány feladatot úgy készítettem, hogy a Kalmár László Matematikaverseny régebbi feladatait alakítottam át. 

Továbbra sem szeretem a halloweent, de az utóbbi években már nem tudtam kikerülni, főleg, hogy a mi iskolánk magyar-angol két tanítási nyelvű. 

Ha hibát találtok vagy nem működik valami, legyetek szívesek jelezni, még van idő kijavítani. 

Jó munkát kívánok:


7 megjegyzés:

  1. Kedves Icu! A kivilágított kastélyt nem tudom lehúzni :(

    VálaszTörlés
  2. Kedves Icu! A bal alsó sarokban lévő denevérnek 2 töke van. :D Bocsánat, nem poénkodom, de ezt nem hagyhattam ki. De valójában inkább 1 tök tartozik 2 denevérhez... vagy már nem is tudom biztosan. De ott vmi nem oké.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok ide képet beilleszteni, de az alsó második cellájában lévő denevér töke jobbra van tőle. A tőle balra lévő tök a felette lévő denevérhez tartozik. A tökök semmilyen módon nem érintkeznek egymással, a denevérek érintkezhetnek. Próbáld meg csak a tököket nézni, és látni fogod, hogy teljesen rendben van a feladat. :)

      Törlés
  3. Kedves Icu!
    Szeretném megkérdezni mivel is készítetted ezeket az érdekes feladatokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy genially, itt lehet elkészíteni: https://genial.ly/

      Törlés