2023-04-20

Elkészültem



Miután eldőlt, hogy megszűnik a honlapom, sokan kerestetek meg, hogy szeretnétek elérni az eddigi anyagokat. Ezért elrendeztem azokat egy wakelet fiókban, (jelentem, kész vagyok, mind fent van), nekem is jólesett rendet tenni, a honlapon nehezen követtem már magam is a munkámat. 😃 
Képzeljétek, 345(!) munkát tettem fel, pedig nem is került minden be. Javítottam is bennük, pl. a Csapasd a ritmust! is működik. 😊 Ahogy válogattam, nézegettem őket, előjöttek az emlékek, egy részüket még én is használtam a gyerekekkel, nagyon jó volt, szerettem. Mosolyogva emlékszem rá, milyen izgalommal vittem az új anyagokat, bejön-e, tetszik-e majd nekik. Sok kedves emlékem van ezekről az órákról. A feltett anyag nagyobb része már akkor keletkezett, amikor nyugdíjba jöttem. Ezeknek már csak az elkészítése okozott örömet, illetve hogy használjátok. Néztem őket, és van, amelyiket már el is felejtettem, most rácsodálkoztam, hogy de jó, de kedves! Nekem az, azért is nem szeretném, ha csak úgy eltűnne.
 Készülnek újak, nagyon szeretek ezzel foglalkozni, sokat jelentenek a tőletek kapott visszajelzések. Sokszor fordult elő, hogy már éppen megint elbizonytalanodtam, és kaptam egy pici videót,  hangüzenetet, e-mail-t számomra ismeretlen kollégától, hogy láthassam, milyen örömmel használják a gyerekek egy órán az általam készített gyakorlóanyagot. Hihetetlen jó érzés, ilyenkor kicsit elfelejtem a koromat, korlátaimat.💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése